Hotel colon, Costa Ballena

Vi fick internet för en fyra fem dagar sen men har inte orkat skriva förens nu..
Men aja, vi har de rätt bra, maten smakar skit exakt som på campus men de e ju för att den är Andalusisk. Costa Ballena är en liten turist ort och som ni nog förstår så är det lågsäsong så allt är stängt, så när vi ska festa så åker vi typ 20, 30 min med buss till ett ställe som heter Rota. Rota är rätt nice ändå.. många fina barer men mest softa ställen där man tar en öl åå chillar...

Ajust de ja .. fick spanska betyget igår... de blev ett vg på grund av ett enormt misslyckande på det muntliga. Redovisade projektet idag me, gick väll ganska bra jag, Sarina och Viktor hade ju vart ute och druckit dan innan så de kändes lite i benen för dom iaf när vi redovisade. =D men ja hör av mig när ja e på väg hem... just de har ingen svensk mobil längre heller.. de står SIM inaktivt.. så ni får ringa mitt spanska nr..

ska fixa nytt kort hemma sen tillslut..

Ha det gött, är hemma snart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0