Fest ikväll =D

Ok ska till La rouge snart så skriver lite snabbt.. måste hinna dricka lite med. =D Idag var jag, Thomas, Sarina och Linnéa ute och shoppade på Areasur. Jag var tvungen att köpa lite kläder eftersom typ alla mina ligger i tvätten eller är sönder.....
Men i alla fall så gick vi in i en affär som heter "New Yorker" efter att ha kollat runt lite så bestämde vi oss. Så här blev de:Jag och Thomas var ute och shoppade. Detta är resultatet.
Va tycks?


Aja i alla fall.. Allting jag har på mig kostade 60 € och det tycker i alla fall jag är ganska billigt.
Nu ska ja börja dricka så ja e på bra humör när vi drar ut! Ha en helt underbar kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0