"I vems rum runkade jag igår?" sagt av Boston

Hej igen var ett litet tag sen jag skrev så skriver nu =D har haft 1 lektion nu efter vad som troligen var den hittills roligaste kvällen på campus. Igår var vi på Blue monkey nästan hela klassen var där, utom de som mådde dåligt förståss.
Kvällen började bra, var rätt så dragen när vi kom dit hade dratt i mig en pet flaska med vodka och energi dryck under tiden som alla körde lap dance på Lineas och Sarinas rum. =D sen när vi kom fram började alla dricka direkt. Eftersom alla blev as fulla så hade man kul åt ungefär allting. När man tänker efter så var det nog första gången som hela gruppen pratade med varandra sen vi kom hit men nu fortsätter vi. Jag hängde med fram till baren med några roliga killar och började shotta tequila efter det så gick Pontus in i ett av "båsen" med två tjejer och jag måste säga att de såg ut att ha väldigt roligt =D under kvällen så tror jag nästan alla hånglade med minst en person....  så det var kul att se alla släppa loss lite. Men när vi kom hem så gick jag och la mig i Sarinas säng och sov där för hon och Thomas skulle sova på vårt rum... men som tur va så däckade Thomas direkt =) så eftersom vi gick och la oss vid ungefär tre i natt så kom nästan alla försent till lektionen idag, men det var lungt för ingen gjorde något ändå. Och det var då det kom: "I vems rum runkade jag igår?" så sa Boston inför hela klassen och alla började asgarva, det kom fram senare att han egentligen sa "I vems rum lämnade jag mina munkar igår?" men med hans dialekt från Blekinge så lät det så ¡Jävla bäst! Så helgen har börjat riktigt bra och det bästa är att det här nog var första fyllan som jag inte gjorde bort mig alls, men det var nog den sjukaste fyllan med, att jag inte spydde eller mådde dåligt efter alla de shot's som dom drog i mig är helt otroligt (speciellt i taxin hem, Anne vet vad jag menar).  annars så är livet bra blir fest på Blue monkey ikväll igen, Hoppas att alla är på lika bra humör som igår för det är svårt att hitta ett roligare party! än det vi hade igår. På Blue Monkey så bjuder dom alla Campus elever idag som typ en välkomsfest. och imorn så kommer det väll säkert bli Blue monkey med om vi inte går någon annan stans och dricker då. Hasta luego ¡Salut!

Kommentarer
Postat av: anne

hahahaha. fan va sjukt ni verkar ha de. hahaha. de låter roligt. & jag förstår va du menar me taxin. ja skulle nog inte fixat de :P haha.



va rädd om dig!

2008-11-10 @ 08:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0