Mikaela gjorde sönder mina byxor )=

Hej tror att jag e bakfull nu efter att ha varit full i 4 dagar, men det är inte så farligt.. åkte hem tidigt från la rouche igår, vet inte ens varför. Jag stog och dansade med några och då kom Boston fram och sa att dom skulle åka hem så jag slutade dansa och hängde med.. iförd mina söndriga byxor och en svart T-shirt =) Varför jag åkte hem förstår jag fortfarande inte... men jag vet att jag drack 10 shots på Blue monkey igår och jag mådde inte ens dåligt.. så jag vet inte hur alkoliserad jag har blivit nu, jag lyckas inte ens däcka för att få bilder på mig själv däckad =(. Så tyvärr så kommer det nog inte komma upp några sådana bilder =(. Men hursom så hade nog alla som var med as kul, det var jag Boston Mikaela Anna Niklas och dessa två pinglor.

Thomas och Sarina hade det trevligt.

PS. Sarina är bäst och Hennes harem avgudar henne. <3333333 DS.

Kommentarer
Postat av: Pimp #1

ta bort den där nu =(

2008-11-13 @ 01:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0