Tjena! =D

Blev medlem här nu eftersom jag inte hinner jobba på min egen blogg nu under tiden i Jerez eller rättare sagt Jerez de la fontera :) de e en stad i spanien.

Hur som så är jag en kille på 17 år heter Stefan jag bor i Värnamo, Sverige i vanliga fall men är just nu på en studie resa till spanien för att lära mig Spanska, kommer vara här i 7 veckor med folk jag inte känner så väl ännu men det kommer väll gå skit bra tror jag. Just nu orkar jag inte skriva vad som hänt den första veckan men det kommer! Börjar sakna alla i Sverige nu men de är lungt kommer tillbaka om 6 veckor.
Men jag ska gå nu har en grogg att dricka upp nu och sen ska ja ut på fyllan för 4 gången denna vecka (alla har inte slutat så jätte bra  =D). Jag hör av mig imorn med info om hur det gick idag, kan tyvärr inte dricka så mycket eftersom jag brände 70 euro på pubben igår :) och alla shots jag köpte kostade 2 euro styck.

Så Salut! eller Skål på Svenska!

Kommentarer
Postat av: storebrorsan

tjena

hoppas att allt fortsätter funka bra

hörs senare

2008-11-08 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0